Her finner du eksempler jeg har plukket ut fra tidligere arbeid. Det representerer langt ifra alt, men det gir et lite innblikk i min verden. Websiden du også nå besøker, er satt opp av meg og er mobiltilpasset. Den i seg selv er også en arbeidsprøve. 😉
Enkelte prøver jeg har inneholder sensitive opplysninger, og vil derfor ikke publiseres på denne siden av hensyn til kunden.
Jeg er alltid tilgjengelig for en ny kaffeprat for å diskutere tanker rundt disse arbeidsprøvene.
Alle videoene er produsert med en kombinasjon av egne bilder og filmklipp, samt bilder fra markedsavdelingen til hovedkontoret for Stoff & Stil i Danmark. Dette benyttet jeg også for å produsere innhold for de 8 butikkene som finnes i Norge, så fokuset ikke kun lå på hovedbutikken i Drammen.
Hvert eneste innlegg på Facebook ble også publisert på Instagram, via Meltwater.
De linker til ulike landingssider og artikler på atb.no/forside/aktuelt, derfor skrev man også ofte utfyllende artikler i sammenheng med innleggene.
Vi behøvde en rask instruksjonsvideo i AtB for Reiseplanleggeren. Med min stemme, et kort manus og en mobil lagde vi denne på rekordtid. Optimalt ville jeg hatt skjermopptak og litt filmredigering, men noen ganger må man bli litt kreativ når tiden ikke strekker til.
Her har jeg utformet en artikkel i januar 2019 som baserer seg på statistisk analyse over passasjerreiser året før. De formes med et enkelt design, da fokuset kun er informativt.
Denne informasjonssiden tar for seg gruppereiser i AtB for internasjonale turister. Den er derfor skrevet engelsk og har en CTA-knapp for bestilling, som deretter går direkte til seksjonen for gruppereiser som også håndterer den øknomiske biten.
Les gjerne min blogg på Artess.no, der jeg rådfører og skriver litt om kunstyrket:
Se også mer informasjon om Artess i sosiale medier.
Det er lagt opp handlingsplan for annonsering og videre vekst i 2021.